snygga och prisvärda shabrak

Sv: snygga och prisvärda shabrak

hej!
Finns RG bara i storlek full? För jag beställde ett sånt och tänkte inte på storleken och då va det ju full så nu kan jag inte använda det och det kostade 1000kr.

Det har jag ingen aning om tyvärr. Men kolla med dom du beställde ifrån? Om det är fortfarande är nytt kvar med lappar o dyl. så borde du ju kunna få ett mindre (om det finns mindre) o så lämna tillbaka det du köpt.

Nej tyvärr :( Men dom är Supersnygga !
Jag har ett brunt med guld o brun fläta typ o så ett olivgrönt med silverfläta. Kameran o så funkar ju, problemet är kortläsaren som sitter vid andra datan inte kan användas just nu pga. att den datorn är paj :(. Annars hade jag fixat bilder men går inte just nu :(

bombibittIII skrev:
hej!
Finns RG bara i storlek full? För jag beställde ett sånt och tänkte inte på storleken och då va det ju full så nu kan jag inte använda det och det kostade 1000kr.

Ge det till mig :angel:

Ok, lutar nu åt att det blir två JW shabrak när lönen kommer! btw vilken färg är burgundy?

Men letar fortfarande dressyrshabrak! finns RG i dressyrmodell?

Åh... Ni måste bara hitta ett ställe där det går att beställa dom! Kenny SKA ha sånt schabrak och sån luva.
Jag dregglar så jag får vätskebrist här!!:eek:

oh, jag har också schabrak därifrån, ett vitt med silver och ett grått med rose och silver, jätte snygga kan visa bilder ngn dag, men nu ska här sovas!

Liknande trådar

C
Utrustning Har velat hur länge som helst nu mellan vilka skydd jag ska köpa och vilken färg :mad: och kommer aldrig fram till något vettigt...
Svar
19
· Visningar
1 334
Senast: CeciliaHeikne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka