Snygga remontträns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ConnyPonny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 3 677
C

ConnyPonny

Jag vill köpa ett snyggt remontträns, kan nån hjälpa mig att hitta det jag söker?:D
Det skall vara svart/ev. med bit bas
Så smala remmar som möjligt
Mjukt läder
silver spännen
skall inte kosta mer än typ 500 eftersom jag inte skall rida med remont så jättelänge

:bump:

Sv: Snygga remontträns

Om du inte ska rida med remont så länge, köp ett snyggt träns med engelsk eller pullar eller vad du har tänkt dig, + en lös remontnosgrimma (finns rätt billiga i bra kvalité på ex Hööks).

Tack för tipset men de fanns bara en sort och den hade de bara i tabacco och jag vill ha i svart eller mörkbrunt.

Finns det ingen på buke som har en snygg remontgrimma:confused: , eller vet nån snygg (puttar med andra ord:D )

Ahaaa, jag har en svart fin från Hööks, men då måste dem ha slutat med den...

Har köpt ett helt träns från Eko, svart med vitt foder för typ 150kr, smala remmar och fint läder för det priset.

Har inte Jacson remontträns för en inte alltför stor summa?

OK var de från eko med remont, eller?
Kollade på jacsons hemsida, men hittade inte riktigt vad jag ville ha globus var inte heller nå hit.:(

hööks har svart remont, köp en lösnosgrimma o sätt på ditt nuvarande träns.

Classic (från Hansbo sortimentet) finns med remont, sedan har Jacson lösa remontnosgrimmor och det finns det ju flera märken som också har.

Knights har också, i ungefär den prisklass du söker om jag inte minns fel. Finns på www.erikshastshop.com så kolla där så får du mer info, finns bild där också. Det är återförsäljare av Källquists sortiment som saluför Knights träns.

*kl* Nån som vet hur nosdelen på själva nosgrimman är på Knights remontträns? Tycker att längden på jacsons nosgrimma är lite för lång i strl full,ringarna hamnar ju så nära bettet:confused:

*kl* Nån som vet hur nosdelen på själva nosgrimman är på Knights remontträns? Tycker att längden på jacsons nosgrimma är lite för lång i strl full,ringarna hamnar ju så nära bettet:confused:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 495
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa... 2
Svar
30
· Visningar
6 091
Senast: Cattis_E
·
Utrustning När t.om. tränsomanen blir så trött att hon kroknar, vet man att det är illa... :meh: Inte mindre än 3 st träns har gått sönder på... 2
Svar
38
· Visningar
3 401
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 067

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka