Snygga ridbyxor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sweet_extraa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 2 499
S

sweet_extraa

Skulle vilja se snygga ridbyxor + vart du kan köpa dem + pris.. intressant att se. med tanke på att de senaste inköpen av ridbyxor jag gjort varit rutiga :S

Sv: Snygga ridbyxor

senaste ridbyxorna jag köpte var blå ,ett shumacher köpte dom 2001 har inte köpte några nya sen dess

Ett par svarta Sonnenreiter "New Cotton rider" från Emmigåren för 1.195kr. Värd varenda krona.
BS5029.jpg

såg vääääääääääääldigt höga ut i midjan.. är de bekväma att rida i?

De har normal midja men det beror på vad man gillar. Själv älskar jag lägre midja men behöver nu ha lite högre (tappat över 60kg och har en massa extra skinn som gör att de med lägre midja inte stannar på plats :D )

Här är mina favoriter
Dakota (finns i flera färgen men den här är min favorit)
Dakota.jpg

Cordoba
5047.jpg

ååh de svarta :love:

finns de i flerfärger?
vart kan man köpa de??

diny skrev:
Ett par svarta Sonnenreiter "New Cotton rider" från Emmigåren för 1.195kr. Värd varenda krona.
BS5029.jpg

:love: :love: Hur ser de ut i svart?? Är skoningen svart då eller annna färg?? De du visade längre ner var också snygga, men jag som alltid rider i stövlar.. Får sluta med det då.. :p

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är nyfiken på vad ni anser är era bästa inköp när det gäller utrustning och kläder, Tänker att det kan vara allt från koppel och... 2
Svar
34
· Visningar
2 652
Senast: attheedge
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 029
Senast: Tora
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd...
Svar
8
· Visningar
753
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka