Snygga ridhjälmar?

Kakmonstret

Trådstartare
Är en inbiten hästnörd och utrustnings älskare som för övrigt älskar Bling. Har idag en hjälm jag blingat själv, dock så sitter den hemskt på mitt huvud så jag ser smått ut som en Alien i den. Vilket inte är roligt eller speciellt smickrande.:eek:
Jag är i grund och botten en hoppryttare men rider även dressyr, så nu undrar jag, har ni några tips på snygga hjälmar med Bling? Ska gå att använda både på hopptävling och dressyrtävling :D:d:love:
Ge mig era bästa tips.
Här kan ni se hur hjälmen jag har nu ser ut, :). Vill alltså ha något annat än detta, och ja ponnyn är expert på att göra roliga grimaser, bjuder på den :p
fling1.jpg

Du skriver ingenting om prisklass men på rak arm kommer jag på dessa...
Lamicell Elite V-air Swarovski
John Whitaker Victory
Söker du på Samshield Crystal så har även dom massor att välja på.

max 6.000:- får jag säga så här på rak arm då :). Har ingen budget satt för en ridhjälm, köper det jag gillar :thumbs up:

personligen så tycker jag mycket om charles owen ayr8, tycker att de är lagom stilrena och snygga :). dock för dyr för att man ska ha råd att byta ut den så fort hästen tappar en...
så jag har en från harrys horse, challenge. finns med bling också och är en väldigt lätt och välventilerad hjälm :). och tillräckligt billig för att man ska ha råd att byta ut den vart 4e år :up:

Liknande trådar

Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 547
Senast: Nevermind
·
Utrustning Har inte så mycket att göra utan sitter och klurar på färg och modell på träns och lädergrimma till denna fröken. Tänkte shoppa lite...
Svar
8
· Visningar
1 353
Senast: -moa-
·
Utrustning Jag ska köpa en ny ridhjälm, för min andra får jag inte ha i dressyrtävlingar. Så nu måste ni hjälpa mig! Alla hjälmar jag provat har... 2
Svar
22
· Visningar
2 705
Senast: LLaika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejting
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur