Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är säkert för att det är en gammal modell. Mååånga år sen den såldes ju. Tyckte jackan var snygg, fast i blått då, har aldrig fattat det där med väst, jag fryser ju mest om armarna??
Jag vet. Men något liknande borde ju finnas?
Jag red i den för 3 år sedan typ och jag ääälskar den
Nej det kan bli så varmt med jacka, men det är viktigt att hålla min rygg varm, så väst är perfekt!
Horseware kommer med en sjukt snygg dunväst i höst, med luva. Svart eller olivfärgad med typ guldigt foder, skitsnygg! Ska köpa den och dunjackan som är samma typ.
Mudd nertill, perfekt att rida i, superlätta att ha på sig.
Hmm... Jag tror att jackfodret var mer silverfärgat och jag vet inte om jackan bara skulle vara i svart nu när jag tänker efter.
Alltså jag är supernojjig med jackor men den här var helt klart okej, visst är det lite michelinvarning men inte alls lika mycket som många andra!
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...