Snygga västar

Streiff

Trådstartare
Jag vill få tips och se bilder på era västar. Inte säkerhetsvästar utan vanliga klädesplagget väst! :p

In med bilder på era västar tack! :d

Sv: Snygga västar

jag har en som jag älskar från Moutain horse, kan kanske lägga in bild sen ;)

Jag har ett par västar som jag tycker om. :)

En Kyra K väst. Den är fleecefodrad, så den är lite varmare.
070919trav6.jpg

Så har jag en brunbeige Equipage väst, väldigt skön och snygg!
trav-1.jpg

Har en marinblå av samma märke också.
trav3.jpg

Och en mörkgrå Cq
trav5.jpg

Mina favoriter är Equipage västarna, de är sköna och snygga med en himla bra passform.

Mina favoriter är Equipage västarna, de är sköna och snygga med en himla bra passform.

Håller med! :laugh:

Jag har en i typ cremegult, ganska tunn, som sitter kanon på mig, trots extra magar och jätteboobs. :angel:

Den är inte quiltad som dina, utan en annan modell.

jag är egt inte så mkt för västar, men har en mörkbrun tjock från eurostar som är väldigt snygg. ska kolla om jag hittar nån bild....

väldigt snygg bild måste jag säga:p
26012008240-1.jpg

pälsen går att ta bort.

Senast ändrad:

Har en beige Kingsland dunväst som jag verkligen älskar. (Hittar ingen bra bild på denna datan men.) Är ju ingen ovanlig väst diretkt men den är ju så go:D

Köpte nyligen en brun Glengordonväst från vårkolleltionen. Har dock inte hunnit använda den så mycket. Men snygg är den! Hade dock önskat att den var mer figursydd. Någon som har tips på en snygg figursydd (jag är rätt så smal) väst-så hojta till!

min är ganska figursydd om man vill, den har snören så man kan dra åt den i midjan. jag har dock inte gjort det...

annars brukar det typ bara va dom där tråkiga dressyrvästarna som är figursydda. grymt fula är dom enligt mig. :p

Vilka tråkiga dressyrvästar menar du? Jag gillar tråkiga dressyrvästar ;)! Provade Hööks dressageväst, men den satt allt utom tajt på mig, tom XS var för stor.

Nu har jag inga bra bilder eller så men jag har iallafall dessa..
Jag har en Kingsland dunväst med huva, den sitter väldigt bra på mig tycker jag.
Sen har jag en väst från Hööks också, sitter också tajt och bra.
Har även en brun Everest väst från Stadium som inte sitter tajt :p

Liknande trådar

Utrustning Racesafe säkerhetsväst! Jag behöver hjälp! Jag är så jäkla puckad, läste att man kunde tvätta säkerhetsvästen i tvättmaskinen. Sagt och...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
265
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Ni som har uppblåsbara säkerhetsvästar (med gaspatroner som fyller västen när man trillar av), hur tycker ni att de fungerar? Skyddar de...
Svar
7
· Visningar
878
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag behöver tips på bra säkerhetsvästar, vill gärna ha en bekväm väst men jag vet inte riktigt vilka västar som ändå är någorlunda...
Svar
7
· Visningar
901
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka