• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 2 487
N

Notorius

Vilken hjälm tycker ni är snyggast av Gpa Classic, titium och speed air?
Strunta i prisskillnaden.
Vilken skulle ni köpt?

Sv: Snyggast

Just nu Speed Air, men jag tycker Titium är snyggast av dem, men uttjatad och gammal. :P

Tycker nog titium är mest snygg och stilren.

Men speed air är häftig och vill man vara lite mer vågad så tycker jag man ska satsa på den.

Är man dressyrryttare och ska ha någon av dom röstar jag nog för titium, hoppar man så är det väll what ever, men skulle nog satsat på "flugan" då. :p

Åhh måste alla säga olika :p :D
Nu vet jag verkligen inte vilken jag ska köpa. Kommer nog köpa speed air, men om jag köper nån annan så räcker ju pengarna till mer, hmmm.

Har inte du tjatat om att du ska köpa GPA hjälm ett bra tag? *tittat igenom dina gamla trådar*

joo, men när jag skulle köpa en så hade de inga hemma och då hittade mina snåla föräldrar en annan hjälm. Men nu har jag minsann jobbat ihop pengar själv. Typ iaf.

Om jag fick en skulle jag välja en Speed air. En blå.
Den är snygg :love:

Det beror på imon vilken genre man ska använda hjälmen. Tävlar du hoppning på hög nivå, kan det ju vara passande med Speed Air, däemot om man rider i skogen och tävlar en gång varanann månad eller nåt känns det mest wannabe att ha en sådan då!
Jag tycker du ska satsa på Titium, jättesnygg och skön! :D

hoppning, men inte på elitnivå ;)
ska prova titium och speed air och ta den skönaste :)
btw, har du nån av dem? tänkte på hur de är på sommaren, ventilation och sånt.

Har båda, men har inte invigit speed air än så vet inte hur den är, men titium är utrustad med bra ventilation:)

tycker du? :confused: Jag märkte ingen som helst skillnad mellan min titium och mig vanliga C.O. Den är lite högre skruen vid öron och nacke, men själva "luftintagen" framtill gjorde ingen större skillnad.

Titium tycker jag är snyggast, men är det ventilationen man är ute efter skulle jag tagit speed air

Titium tycker jag är snyggast, och sitter bra på huvudet. Sedan tycker jag att speed air, den blå är ganska fin iallafall färgmässigt, hjälmen är väl inte snygg direkt. :cool:

Speed Air är typ "hål" rakt igenom, så ventilation blir det, men frågan är hur bra den skyddar...

popeye skrev:
tycker du? :confused: Jag märkte ingen som helst skillnad mellan min titium och mig vanliga C.O. Den är lite högre skruen vid öron och nacke, men själva "luftintagen" framtill gjorde ingen större skillnad.

Titium tycker jag är snyggast, men är det ventilationen man är ute efter skulle jag tagit speed air

Jo jämfört med min JW så är Titium bättre ventilerad enligt mig :idea:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är på jakt efter en ny ridhjälm då den jag har nu har alldeles för dålig ventilation! Min upplevelse är att många...
Svar
3
· Visningar
517
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 365
Senast: Silje
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
595
Senast: Kristall10
·
Träning Någon som testar core by D - band och kan uttala sig om dessa jämfört med equiband? Jag har känt på core by D och de känns i kvalitet...
Svar
4
· Visningar
377
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka