Snyggaste pullartränset?

M

mightyblue

Hej! Jag letar efter ett nytt pullarträns, svart. Så nu undrar jag vilket pullarträns ni tycker är snyggast? Vill ha lite tips :)
 
Sv: Snyggaste pullartränset?

Tja, alla tycker ju olika så det blir nog upp till dej att titta efter vad det finns, urvalet har ju blivit större de senaste åren.
 
Sv: Snyggaste pullartränset?

Det beror ju på vad man har för häst!

ett ädelt fullblodshuvud kanske inte passar i ngt med massa stenar/nitar på, men kan bli snygg i ett med smala remmar..

medans ett grövre huvud ser fult ut i ett med smala remmar/utan grejsimojs på, men kan vara snyggt även med massa nitar och så på..

själv är jag lite insnöad på "vanliga" med vita sömmar, classic fancy eller h**ks kopia.

Hmm, själ tråden lite: någon som vet OM det finns rundsydda pullarträns?
 
Sv: Snyggaste pullartränset?

Visst gör det det! Har sett två olika varianter i två olika butiker i vår stad. Ett lite dyrare och ett billigare.
 
Sv: Snyggaste pullartränset?

Oj, det beror ju helt och hållet på vilken häst man har. Färg, storlek och form på huvudet avgör vilken häst som är fin i vad för träns. :)
 
Sv: Snyggaste pullartränset?

Som alla sagt redan så beror det på färg och form.
Men du frågade vad vi tycker och jag tycker det är najjs med h**ks clincher eller dyl. :) Eller ett vanligt med vita sömmar. Överdriv inte med gulligt blingbling bara :D
 

Liknande trådar

Utrustning Bröstan på min sele var med om en liten olycka och behöver sys ihop igen (och ersätta lite läder) men jag känner att jag inte skulle...
Svar
1
· Visningar
347
Senast: yamyam
·
Utrustning Hejj! Jag ska köpa ett nytt pullarträns till min ponny och jag vet inte om jag ska ta cob eller full. Eftersom han har stort huvud så...
Svar
3
· Visningar
654
Senast: MiniLi
·
Utrustning Som frågan lyder så tycker jag det är svårt att hitta en solskärms hjälm till just ett smalt och avlångt ansikte, jag syftar inte på...
Svar
8
· Visningar
1 033
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Hej Nuvarande täcke, äldre Engmo Dun, ger upp mer o mer i värmen. Behöver därför ha ett nytt. Kroppen behöver värme o vill ha lite...
2
Svar
29
· Visningar
1 224
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp