Snyggaste solglasögonen med styrka?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare tott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 785
Jag ha motsatt problem, de snygga solglasögonbågarna är alldeles för stora för mitt ansikte. Löser det med att sätta solglas i en lite större "vanlig" båge. Så rimligtvis är det inga problem att ha stora glas med styrka eftersom det tillverkas enorm mängd bågar för just detta?

Edit: Såg nu att du har progressiva. Specialfallen kräver ju sin egen lösning.

Är man väldigt närsynt fungerar det inte med stora glas, blir för tjockt :down:

Är man väldigt närsynt fungerar det inte med stora glas, blir för tjockt :down:

Inte ens med de mest högbrytande? Jag har lite olika varianter, och "normalglas" blir ju verkligen inte roligt i alla bågar. Upplever ganska stor skillnad med högbrytande och vad jag förstått så finns det många steg att testa (jag har första nivån av de tre jag tror min optiker har).

Inte ens med de mest högbrytande? Jag har lite olika varianter, och "normalglas" blir ju verkligen inte roligt i alla bågar. Upplever ganska stor skillnad med högbrytande och vad jag förstått så finns det många steg att testa (jag har första nivån av de tre jag tror min optiker har).

Nope. Iaf för något år sedan när jag köpte nya senast (-9 och astigmatisk).

Liknande trådar

Kropp & Själ Borde finnas flera som har det, väl? Är ni nöjda? Jag har tidigare tyckt att jag inte velat vara låst till att när jag vill ta av mig... 2
Svar
32
· Visningar
1 786
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
226
Senast: kamomillo
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 406
IT & mobiler Någon här som vet om man kan göra något åt att laptopens bildskärm tappar ljusstyrka? Kan man åtgärda eller byta ut skärmen på något...
Svar
2
· Visningar
175
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI