Snyggt bomullstäcke.

Sv: Snyggt bomullstäcke.

Horseware har sommar bomullstäcken som är tunna, de har också ett nylontäcke som har den funktionen, typ om man vill släppa den i hagen en stund innan tävling. Jag skulle nog köpa ett nylon, de funkar super och de är inte lika tjocka som bomullstäckena.

Hittade det där nylontäcket från Horseware.

Låter ju bra det du säger och snyggt var det också.

BLir nog ett sådant! :)

Jag har två riktigt tunna och mjuka bomullstäcken (inte sånt där hårt och kraftigt tyg alltså) från Shires till mina hästar och jag är väldigt nöjd med dom. Sitter bra och har även bogväck. Har tvättat dom flera ggr och dom håller bra!

Och tillräckligt snygga för att ha i box och hage, fuxen har ett marinblått och den vita ett ljusblått.

Det här, Dunlogan:

29.jpg

Var tvungen att gå in och kolla, finns inte i den marinblåa som jag har nu, mitt har beiga kantband inte röda.

Jag var inne och tittade på den sidan men måste ha missat det där! Såg mysigt ut. Men är det där de enda färgerna?

Aaa okej! Läste inte så noga. :o :p

Ett marinblått skulle funka, de andra färgerna passar inte min brud. Hon är för macho för det. ;)

haha, jag tycker du ska ta rooosa.... Jag har ljusblått på min kille jo! ;)

Men jag väljer helst ljusa färger på sommartäcken, pga om det är sol så blir mörka täcken väldigt varma! Ett ljust tunnt täcke hjälper till att hålla hästen sval.

Aww, ett rosa. Då kan de nästan matcha varandra, din och min. :love: :p

Fast det är ju sant, det där med ljusa färger.. Vad jobbigt du gör det nu då. ;)

LordOwen: Tack! Har bara några mil till dem så jag åker dit och handlar. :D

Liknande trådar

Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
459
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
928
Utrustning Vet ni om det finns några vinterridstövlar som är fodrade med äkta fårskinn? Jag hittar bara med fuskpäls vilket jag upplever att det...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: Bison
·
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
261
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈