Snyggt Buke!!!

Sv: Snyggt Buke!!!

:( missade det rosa. jag som är en rosagalning hade väl skrikit av glädje :p Men den här brungula är hemskt! :eek: :o

Jag hade också gillat det rosa, men många andra gör ju inte det, så då får det räcka med att bloggen är rosa. :D

Nu händer det verkligen grejer! :banana:

*kl*

Det är lika spännande varje gång man uppdaterar/byter forum att se vilken ny färg som dyker upp.:rofl:

Nej nej nej nej! Det som var så bra förut :cry:. Jag hade precis accepterat de nya färgerna från FÖRRA "omgjorningen": Dock är det finare nu än i början av alltihopa :crazy:

*KL*

Förlåt mig men jag är magsjuk/förkyld.. och dessa färger påminner mig om något jag har just nu.. *spysmiley*

Hellre rosa.

Senast ändrad:

JA, med andra VÄLDIGT passande för Buke! :rofl:

*tar skydd under bordet*

Om man hade svårt att slita sig från Buke innan, vad får man då nu med alla färgbyten?!? :D

Just nu är det diverse bruna-skära toner. Gunnar, snälla, snälla, välj något annat, dessa färger triggar min huvudvärk och ont i ögonen!

Jag vet inte om det är snyggt eller inte, bara att jag blir helt utmattad.

Jag håller med. Jag har aldrig problem med färger annars, överhuvudtaget, men de här flimmrar och gör så jag får ont i ögonen.

*kl*

Det här bruna färger tycker jag är OK, men det brukar ju ta ett tag innan man blivit van vid ändringar.

den här bruna kan jag gå med på, bättre än spyfärgen. Men jag vill ha rosa :angel:

Nu är det spyfärg igen *suck*

(förlåt att jag är så negativ!)

Det tycker jag med:crazy:

Det ser liksom ut som att något gått väldigt, väldigt fel:angel:

Om vi ska byta färg, varför inte blåa nyanser, eller varmare gula, eller rosa/lila?

Eller ännu bättre, GRÖNT:devil:

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 660
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och...
Svar
6
· Visningar
627
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 632
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka