Snyggt Buke!!!

Sv: Snyggt Buke!!!

*kl*

Måste säga att det röda (tex lästa trådar) inte riktigt passar in.

*kl*

Tror ni Gunnar läser vad vi tycker i denna tråd och ändrar lite efter vad vi skriver???

Gunnar: Gör du det?

:rofl:

fast ärligt tycker jag det är lite läckert nu.. :d
*även om skärmen fortfarande känns smutsig*

Jag lyssnar alltid på vad användarna tycker, men eftersom åsikterna alltid går isär försöker jag bara ta åt mig av det som verkar vettigt.
Precis som med allt annat här på forumet ;)

Skämtar du!? Vi är ju alltid ense om allt! :o

;)

Just nu är det några av mina favoritfärger men aningen för mörkt tycker jag.

Gunnar! Kan du inte göra forumet i lila och rosa istället så det matchar med min avatar? :D

*KL*

Tyckte de bruna var lite fint, men lite skarp brun färg...

Så jag Photoshopade en lite mer diskret brun variant :-)
bukeliten.gif

Länk till lite större bild (hopklippt) - (http://i70.photobucket.com/albums/i114/pewaSE/buke.gif)
hmmm, Photobucket krympte... http://i70.photobucket.com/albums/i114/pewaSE/buke2.gif

Drömmen hade varit att man själv kunde sätta sina färger... då hade man kunnat ändra efter humör

Senast ändrad:

*kl*

Måste säga att det röda (tex lästa trådar) inte riktigt passar in.

Jag håller med den röda är vidrig... Annars tycker jag det är ok.. Men gillade det som det var förut när det var nån mellangrön bakgrund och resten som det är nu.

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 660
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och...
Svar
6
· Visningar
628
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 632
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka