Snyggt Buke!!!

Sv: Snyggt Buke!!!

ja! Nu är det fint

(är det bara jag eller skiftar färgerna när jag byter forum?) :angel:

Jag tycker inte det är så snyggt... Tycker det bör vara mörkare och inte den där gammelrosa bakgrunden. Men ja. Jag bestämmer ju inte ;)

kl. Tycker att det är helt ok nu. Men upprepar... Den röda färgen på länkarna skär sig ngt otroligt... Dessutom ses rött som en varningsfärg. huu...

*kl

Först blev jag jätteglad när jag såg att texten i menyn var större, tills jag upptäckte att jag helt plötsligt fått en scrollningslist:mad:
Så vitt jag vet har jag inte ändrat min skärmupplösning.

Gunnar är det du;)

Sedan har min text som jag skriver olika avstånd mellan bokstäverna:confused:
Ser inte klokt ut, (ser ut som man gjort mellanslag mellan en del, eller tagit sig några glas vin)

ps. Nu blev det ok igen....fattar nada...

Senast ändrad:

Äh, har man ett forum får man vara redo på lite mothugg! ;)

Jag måste säga att jag alltid kollar vem som gjort tråden innan jag går in i den, nu känns det helt förvirrande! Det ser mycket mer ihoptryckt ut nu också.

All information finns kvar, paranteser har tillkommit för att särskilja den som skapat tråden från förhandsvisnings-texten.

Fast jag tycker det var lätt att se som det var innan, vem som startat tråden. Paranteserna blev bara jobbiga, tycker jag.
Nu känns det som man måste "leta" mycket mer för att se vem som startat tråden.

Kan du inte lägga dem där de var tidigare? Det var så enkelt att bara kunna titta på rubriken och sen ner en eller två rader för att se vem som skrivit tråden, nu måste man ju leta!

Fast jag tycker det var lätt att se som det var innan, vem som startat tråden. Paranteserna blev bara jobbiga, tycker jag.
Nu känns det som man måste "leta" mycket mer för att se vem som startat tråden.

Håller med.
blev jätte konstigt, å rörigt nu. Och fult.

Kan du inte lägga dem där de var tidigare? Det var så enkelt att bara kunna titta på rubriken och sen ner en eller två rader för att se vem som skrivit tråden, nu måste man ju leta!

Precis!
Nä, tillbaka som det var innan! :D

Vem som startat tråden borde rimligen inte vara lika viktigt som vad den handlar om.
Jag anser att trådskaparen tog onödigt mycket plats där den låg. Informationen finns kvar, som sagt.

Och skulle det vara så att jag genom denna ändring gör så att nyanlända användares tråder läses lite oftare bara pga sitt innehåll så är i alla fall jag glad.

Vill man bara läsa vissa användares trådar så kan man gå till dessa användares profil och därifrån välja att bara visa trådar startade av dem ;)

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 660
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och...
Svar
6
· Visningar
628
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 632
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka