Snyggt Buke!!!

Sv: Snyggt Buke!!!

Jag såg inte ens att något hade hänt.

Bra enligt mig, fler trådar kan synas på samma sida även om man inte vill maximera fönstret. Och lättare att hitta TS, iaf enligt mig. Kan vara för att TS nu är länkfärgad istället för textsvart.

Alla är kanske inte intresserade av vem tråden skapades av, men det ser ju så himla kluddigt ut som det är nu!

*kl*

Jag tycker typ det e som vanligt..
dvs. ingen större skillnad så inget att haka upp sig på..:p

Vill man bara läsa vissa användares trådar så kan man gå till dessa användares profil och därifrån välja att bara visa trådar startade av dem ;)

Vilket innebär att man ska använda en viss del av sökfunktionen som inte funkar som den ska.

Härom dagen provade jag att söka på mitt namn, och fick upp trådar som jag varken skrivit i, eller någon hade skrivit mitt namn i...

Och ska man gå in på någons sida för att klicka sig vidare så blir det ett evigt klickande och det kommer sega ner.
Det räcker med att jag får error lite titt som tätt.

Skitkul att det händer lite! Huvudsaken är att Buke funkar. Om det sen är grönt, blått eller randigt är sekundärt! ;)

Det är fortfarande möjligt att se vem som startat trådar, skillnaden är att det numera inte står på en helt egen rad.

Om du har problem med sök-funktionen framöver får du gärna återkomma. Häromdagen fungerade den under ett antal timmar inte alls, pga av ett fel.

Förhoppningsvis leder förändringarna till förbättringar. Oftast handlar det väl kanske om att man behöver lite tid att vänja sig.

Sedan finns det oftast för- och nackdelar med allt, förhoppningvis överväger fördelarna oftas.

Någon som sett de förändringar jag gjort på förstasidan idag? De är på ungefär samma tema ;)

Självklart kan man vänja sig, men man vill väl att forumet ska se snyggt ut istället för att se kluddigt ut? ;)

Har du gjort nya idag? Jag märker ju att det ser lite annorlunda ut men kan inte sätta fingret på exakt vad som har ändrats. Förutom att "kompisar online" har bytt plats, men det var ju ett tag sen.

Det var länge sedan jag flyttade den ;) inte i dag i alla fall. För övrigt funderar jag på att helt ta bort den.

Nej det handlar mer om att jag har tagit bort en del synlig info under Senaste trådarna, Nyhetsarkiv och Nyheter.
Informationen finns där fortfarande, men bara om man håller muspekaren över rubrikerna.

Förhoppningsvis gör detta att man ser mer av den relevanta informationen och att allt ser lite renare och snyggare ut.

Senast ändrad av en moderator:

Jag ser ingen skillnad :o :D .
När nåt har ändrats så vänjer jag mig på typ 10 minuter och sen har jag för det mesta ingen aaaaaning om hur det såg ut innan.

Fast det finns en sak som jag verkligen saknar sedan det försvann för ett bra tag sen! Men jag ska inte klaga.... :angel:

Fast det finns en sak som jag verkligen saknar sedan det försvann för ett bra tag sen! Men jag ska inte klaga.... :angel:

Snabbvalet längst ner? :angel: Den saknar i alla fall jag, där man kunde hoppa direkt mellan forumen utan att behöva gå till toppen och sen klicka i menyn. :p Men jag överlever utan den, saknar den bara.

*knappar*

Den ändringen som är gjord på första sidan i de olika forumen där man ser trådarna och dess innehåll och TS är klickbar är ju helt fantastisk. Att snabbt kunna se om TS har gjort fler intressanta trådar är iaf för mig guldvärd.

Och en eloge till Gunnar som orkar grejja så med buke som han gör!

Snabbvalet längst ner? :angel: Den saknar i alla fall jag, där man kunde hoppa direkt mellan forumen utan att behöva gå till toppen och sen klicka i menyn. :p Men jag överlever utan den, saknar den bara.

Nej det är faktiskt att man inte kan trycka på Nya Inlägg mm så ofta man vill. Eller jo det kan man ju men man kommer bara till försök igen om XX sekunder. ;)

Gunnar förklarade varför och det är helt förstås helt ok men jag saknar det ändå jättemycket!! :cry:

Aha, använder själv inte den funktionen då jag läser på så få forum. Känns lite onödigt att ändå behöva leta igenom 5 sidor för att hitta seniortrådarna :angel:

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 660
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och...
Svar
6
· Visningar
628
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 632
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka