Snyggt remontträns - ej svindyrt???

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Eddas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 053
E

Eddas

Kan någon tipsa? Jag vill gärna ha ett svart remontträns med spännen inåt. Stilrent. Jan kan inte hitta något som inte kostar minst 16-1700:- och jag vill ju helst hitta något billigare.

Något mellanklassträns, typ?

Sv: Snyggt remontträns - ej svindyrt???

Det var ju ganska fint, och så får jag köpa ett OS pannband och blinga till det när jag får en tusenlapp över till något totalt onödigt ;)

Tack för tipset!

kolla in börjes i tingsryd ,billigare än så blir det nog inte:rofl::rofl:

Jaa, joo, men jag tänkte mig liiiiiiiite kvalitet också :smirk:
Jag hade tänkt mig kunna betala max 600-800:-, det borde man ju ändå kunna få ett skapligt mellanklass träns för.

Liknande trådar

Kultur Jag försöker köpa biljetter till bob hund i Köpenhamn. Biljetterna började säljas i dag klockan 10 men de hann bara precis öppna sedan...
Svar
2
· Visningar
352
Senast: fejko
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har... 2
Svar
21
· Visningar
1 160
Senast: Niyama
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
737
Senast: Hajfisk
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 423
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka