Snyggt schabrak!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare faksen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 021
F

faksen

Vart kan jag hitta ett klarblått schabrak? gärna där man kan få med brodyr också! det SKA vara klarblått!! Inte några överpriser heller!
hade ett tidigare men det blev ruskigt solblekt efter att jag använt det 15ggr så det ska skickas tillbaks och jag känner inte för att beställa ett likadant igen(fats jag tror inte ens dom har kvar det i sortimentet)

Sv: Snyggt schabrak!

Mias (tjattjat) har det. Kan beställas från t ex www.lillhastenistav.se eller lokal affär som säljer det märket. Ridskolan jag höll till på förut har sådana med marin kant och vit passpoal till lektionshästarna. Snygga schabrak som klarar att tvättas många gånger utan att tappa färg.

okok tack för tipset. tyckte at det andra schabraket som fanns på sidan förutom mias var riktigt snyggt!

Som sagt Mia's, har ett klarblått därifrån superfint!

Liknande trådar

Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Islaend
·
Fritid Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa. Lade beställningen 31/12...
Svar
15
· Visningar
810
Senast: MissFideli
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 294
Senast: Nota
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 140
Senast: Mint
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025