Men så många verkar ju tro att det ska räcka med att bara schamponera, jag undrar var det kommer ifrån?

Reklamfilmen? Där de sprayar på shampovatten och sen spolar av med rent vatten och klart. Fast jag trodde folk kunde förstå att man måste skrubba ändå om schampot ska gå in i hårremmen osv,
 
Reklamfilmen? Där de sprayar på shampovatten och sen spolar av med rent vatten och klart. Fast jag trodde folk kunde förstå att man måste skrubba ändå om schampot ska gå in i hårremmen osv,

Aha 🙈 På den jag såg, sprayade man bara på, sköljde aldrig av. Ja, det är ju rätt självklart kan jag tycka.
 
Jag tycker att det räcker bra att spola hästen men schampolösning i "flat"-läget, skrapa bort schampolösningen med svettskrapa och sen skölja. I man och svans masserar jag in schampot med händerna.
 

Liknande trådar

Utrustning Skulle behöva laga ettbarnspolitiken täcken, var hittar jag de bästa laglapparna? Verkar smidigt att bara klistra på en lapp över hålen...
Svar
1
· Visningar
349
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
345
Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: MiniLi
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 335
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp