Bukefalos 28 år!

Söka bidrag för att gå en ridutbildning?

Hrannar

Trådstartare
Jag är intresserad av att gå en ridutbildning, och undrar om det finns några möjligheter att söka ex bidrag osv
Jobbar som ridlärare 30%, men känner att jag vill gå en utbildning för att bli just DIPLOMERAD ridinstruktör.
Jag har även ett litet företag vid sidan av där jag har behov av att bli diplomerad, dvs det gynnar mitt företag.

Bor på landet på gård och vet att vissa pratar om att man kan ha möjlighet till stöd om man är kvinnlig företagare på landsbygden, men som sagt jag vet inte vart jag ska vända mig och hur man söker för att få just bidrag....
 
Sv: Söka bidrag för att gå en ridutbildning?

Jag är intresserad av att gå en ridutbildning, och undrar om det finns några möjligheter att söka ex bidrag osv
Jobbar som ridlärare 30%, men känner att jag vill gå en utbildning för att bli just DIPLOMERAD ridinstruktör.
Jag har även ett litet företag vid sidan av där jag har behov av att bli diplomerad, dvs det gynnar mitt företag.

Bor på landet på gård och vet att vissa pratar om att man kan ha möjlighet till stöd om man är kvinnlig företagare på landsbygden, men som sagt jag vet inte vart jag ska vända mig och hur man söker för att få just bidrag....