Söker sångerska

Ja, show me heaven.

Grejjen är att jag placerar låten i mitt minne på en fest med australien som tema som jag var på då när låten var aktuell - det var bara australisk mat, dricka och musik, det var nog därför jag fastnade i det spåret.
 
Ja, show me heaven.

Grejjen är att jag placerar låten i mitt minne på en fest med australien som tema som jag var på då när låten var aktuell - det var bara australisk mat, dricka och musik, det var nog därför jag fastnade i det spåret.
Coca Cola-reklam väl? Eller minns jag fel?
 
Coca Cola-reklam väl? Eller minns jag fel?
Ingen aning.

På festen sågs ingen cola men däremot victoria bitters, chilivin och milo - en mjölkig maltdryck som räknas som energidryck som skulle spetsas med sprit - det glada åttiotalets föregångare till dagens redbull-drinkers. :D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 216
Senast: Enya
·
Avel Är det någon som har något bra sätt att hitta Hannoveranerhästar från slutet av 70-, 80- och början på 90-talet och som inte inkluderars...
Svar
4
· Visningar
673
Senast: Nytant
·
Fritid Jag söker titel på en bok, är ganska säker på att det är en B Wahlströms ungdomsroman från 90-tal … Antagligen via deras bokklubb för...
Svar
7
· Visningar
1 432
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 154
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp