Söker sångerska

honung

Trådstartare
Hon är från Australien, och hon hade en värdshit typ-ish runt slutet av 80-talet - början av 90-talet som jag trooor var ledmotiv till någon film. Nej det är inte Kylie eller Sia jag söker. Hon har en stor röst. Hjälp!
 
Olivia Newton-John (Xanadu)? Inte stor röst i och för sig.

Vid sidan av Olivia ovan är det bara Natalie Imbruglia och Tina Arena som jag kommer på...


Nope! Ingen av dessa! Det kan ha varit en film med Tom Cruise, typ ledmotiv. Har för mig att sångerskan blev allvarligt sjuk strax efter den här låten, så hennes karriär liksom dalade. Jag tänker mig henne som en sångerska av Adeles kaliber, from down under.
 
Maria McKee? Verkar inte vara från Australien dock ;).


JAAAA! TACK! :bow::bow::bow:

Och jag vet inte varför jag kopplade ner henne till australien? My bad! Inte konstigt att jag inte hittade henne, jag har lusläst varenda singelsläpp från australien sedan 40-talet typ....:banghead: ;)

Nu kan jag få lite sinnesro! Jag har funderat och googlat i veckor till jag kom på att jag kan fråga här.
 
JAAAA! TACK! :bow::bow::bow:

Och jag vet inte varför jag kopplade ner henne till australien? My bad! Inte konstigt att jag inte hittade henne, jag har lusläst varenda singelsläpp från australien sedan 40-talet typ....:banghead: ;)

Nu kan jag få lite sinnesro! Jag har funderat och googlat i veckor till jag kom på att jag kan fråga här.
Ey, hon var ju amerikanska. I Lone Justice. Och nu kommer jag att ligga sömnlös över vilken irländsk sångerska och band jag förväxlade henne med :banghead:

Vilken var filmlåten?
 
Ey, hon var ju amerikanska. I Lone Justice. Och nu kommer jag att ligga sömnlös över vilken irländsk sångerska och band jag förväxlade henne med :banghead:

?
De som gjorde megahiten "Zombies"? Jag har för mig att de var från Irland men hon hade en spanskklingande namn. Dolores?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 216
Senast: Enya
·
Avel Är det någon som har något bra sätt att hitta Hannoveranerhästar från slutet av 70-, 80- och början på 90-talet och som inte inkluderars...
Svar
4
· Visningar
673
Senast: Nytant
·
Fritid Jag söker titel på en bok, är ganska säker på att det är en B Wahlströms ungdomsroman från 90-tal … Antagligen via deras bokklubb för...
Svar
7
· Visningar
1 432
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp