Sömnlabb och träning

Pga att jag aldrig vet mina arbetstider så var jag tvungen att ta semester för att vara säker på att kunna gå till sömnlabbet. Fick ta semester förra veckan också pga av att mitt skift ändrades. Hopplöst att försöka planera möten på arbetsfri tid när det hela tiden ändras. Har bokat service på bilen nu och åker på att offra en semesterdag där också. Vet aldrig när jag jobbar.

Sov bättre på sömnlabbet än hemma. Det brukar vara tvärtom. Tror att det beror på att jag hade folk omkring mig. Sover bättre när jag slipper vara ensam.

Man ska egentligen besöka sömnlabbet årligen men covid kom emellan. Inställningarna på cpap maskinen behövde ändras lite.

Det känns som om jag har pollenallergi för jag har varit sänkt. Ingen träning förra veckan pga av det.

Men den här veckan har jag ju haft semester så nu har orken räckt till lite träning också.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 115
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Träna!”, säger de. “Det är superviktigt och bra för i princip ALLT!” Jo, jag vet. Jag är egentligen en sån som GILLAR att träna på gym...
Svar
3
· Visningar
1 155
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Jag blir bara tröttare och tröttare. Får mindre och mindre energi. Feber har jag flera dagar i veckan, någon/några timmar åt gången...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
14 601
Senast: Bri
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 153
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp