Sömnproblem

Vår äldsta var allergisk mot ägg och mjölk. Sömnen löste sig när vi uteslöt det både han och jag. Det har växt bort nu.
 
Jag tänker att om sömnen är så tuff så borde ni få träffa barnläkare på BUMM som kan utesluta medicinsk orsak?

Ja vi får gå en runda till där. Eftersom han hade problem med mycket förkylningar och öroninflammationer när han var under 1 år va vi där ofta och då pratade vi även om sömnproblemen men det gjorde aldrig någon större utredning för man trodde det berodde på sjukdomar.
 
Menar du inte samsova eller somna in själv?

När min dotter var liten så var vi alltid med när hon somnade. Men hon somnade i sin egen säng. Vaknade hon på natten gick nån av oss dit och låg där med henne tills hon somnat om. Hennes säng stod alltså i hennes eget rum. Vi sov i vårt sovum.
 

Liknande trådar

Småbarn Att små barn sover dåligt vet vi ju alla. Det går i perioder. Men nu har lillebror, 13 månader, sovit dåligt i sju månader. Minst ett...
Svar
7
· Visningar
546
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 217
Senast: Blyger
·
Relationer Det gäller min bror. Varning för rörigt iinlägg Vi i familjen misstänker att han börjat droga eller har något annat "fuffens" för sig...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 175
Senast: lil-sis
·
Småbarn Det kanske blir fler trådar då det här är en droppe i en bägare.. Jag tycker inte att pappan till vårt barn som nu är 2 år fungerar...
2
Svar
33
· Visningar
3 958
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp