Bukefalos 28 år!

Söta bilder på Agnes!

Fragile

Trådstartare
:rofl:
I påsk satt min moster o stickade en tröja till sig, ser ut som den som Skärgårdsdoktorn har i tv-serien. Polo o allt.
Så blev det över massa garn o då skojja jag med henne o sa att hon skulle göra en likadan till Agnes (hon frös så mycket när vi va där över påsken)

9147861.jpg


eftersom den va för tajt i armarna och polon va för liten så tog moster hem den igen och förbättrade den, fick tebax den idag :love:

9328104.jpg


..o jag som inte skulle ha några kläder på mina hundar... ;)

Vill gärna se bilder på fler tröjor! Gärna stickat! :)

//Mimmi
 
Sv: Söta bilder på Agnes!

Ja, den är verkligen figur-stickad till henne! Den är rundad bak precis som Agnes bak :love:

:)
 
Sv: Söta bilder på Agnes!

Nä men HJÄLP så fin både vovve och tröja :love: :love: :love: !
Finns det mönster till hundtröjor???

Z3:an med frusen liten Rambo :love:
 
Sv: Söta bilder på Agnes!

jag som inte gillar hundar med kläder på sig, men det där var inte nå överdrivet mycke kläder så det är väl ok, speciellt om man gjort det själv.. det enda jag skulle kunna trä på mina hundar är reflexer och täcken om dom skulle frysa.. har sett skräckexempel då dom tar på hundar skor och kepsar bara för att det är gullilulligt.. *suck* söt hund förresten ^^
 
Sv: Söta bilder på Agnes!

Tack! :)
Ja, jag gillar inte kläder heller.
Har ett täcke till henne när det är svinkallt i stallet, ananrs bara denna tröja.
Men den blev ju rätt så söt :)
 
Sv: Söta bilder på Agnes!

Gud så söt hund! :love:

Såhär ser min byracka ut i en av sina tröjor, förvisso inte stickad.

Antony14.jpg
 
Sv: Söta bilder på Agnes!

Min moster stickade bara efter modellen (Agnes) men det ska det nog finnas på internet.. sen e det ju svårt att sticka (tycker jag) men skulle vara msidigt o kunna sy nått.

//M
 
Sv: Söta bilder på Agnes!

Söt! :)

Jag köpte en stickad tröja till min frusna hund (mest för att jag tyckte tröjan var söt) men hon avskydde den. Tji fick jag.. Fick åka och lämna tillbaka den.
 
Sv: Söta bilder på Agnes!

Va tråkigt... Jag har haft en tröja från Rusta som hon inte alls gillade. Men jag tror passformen va dålig.
Annars är det ju lättare med täcke på dem :)

//M
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp