Soffa - inspirationstråd!

MM

Trådstartare
I dagsläget har vi en lite för stor soffa för vårt vardagsrum men det var behövligt när barnen var mindre. Nu är de mest på sina rum :p Och vi spenderar inte så mycket tid i soffan längre så kan ha en mindre men vill ändå att alla fem ska kunna få plats utan att trängas när vi kollar på film.

Men jag har så svårt för att hitta någon ny. Rummet är svårmöblerat och har dörrar eller fönster på alla väggar och dessutom ska den vara skön att sitta i. Så jag skulle behöva lite inspiration så visa gärna hur ni har det, speciellt om det är svårmöblerat :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 167
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Vad har ni för soffa? Hit me med inspiration. Jag har fortfarande inte övergett tanken på Söderhamn, men tänkte att det inte kan skada...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: pepp
·
Hemmet Jag sliter mitt hår! Vi har ett rum som vi tänker att vi vill ha lite som ett tv-rum i anslutning till kök/vardagsrum. Men jag får fasen...
Svar
13
· Visningar
672
Senast: Guldaskig
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 846
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp