Soffa - inspirationstråd!

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare MM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 0
  • Visningar Visningar 424

MM

Trådstartare
I dagsläget har vi en lite för stor soffa för vårt vardagsrum men det var behövligt när barnen var mindre. Nu är de mest på sina rum :p Och vi spenderar inte så mycket tid i soffan längre så kan ha en mindre men vill ändå att alla fem ska kunna få plats utan att trängas när vi kollar på film.

Men jag har så svårt för att hitta någon ny. Rummet är svårmöblerat och har dörrar eller fönster på alla väggar och dessutom ska den vara skön att sitta i. Så jag skulle behöva lite inspiration så visa gärna hur ni har det, speciellt om det är svårmöblerat :)

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 636
Senast: manda
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
354
Senast: MiaMia
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
501
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 790

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka