Soft Correction

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Isidor
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 797
I

Isidor

Kraftiga gummisnoddar som fästs på tygeln för att minska effekten av för hård hand. eller hästar med känslig hand. Nån som har dom ???

hästar har väll inga händer, hur ska de då kunna ha en känslig hand :rofl:
*skoja bara* vet ingenting om den grejen, men om man måste ha den för att man e hård med handen varför skolar man då ej om handen?

MYCKET BRA INLÄGG!!!!! det finns inga genvägar till en mjuk hand , den är ju lika hård ialla fall, det är ju snodden som blir fjädrande inte handen!!!

Liknande trådar

Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
2
· Visningar
344
Senast: Shixle
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·
Hästvård Man upphör ju aldrig att förvånas men vi måste också komma ihåg att det är handen som håller tygeln/tömmen som avgör hur bekväm hästen...
Svar
13
· Visningar
386
Senast: Corax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka