Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför vågar du inte det, verkar tyda på viss missnöjdhet i mina öron.. kan du inte pm'a mig då?
okej, jag anmälde att min var sne en månad efter att jag fått den, det är enligt svensk lag(konsumentverket) det som räknas, sen att hon BAD mig vänta tills nya sadlar kommit in(som jag ev kunde byta mellan som aldrig kom) är ju en annan femma det är ju inte mitt fel.
hon vägar tyvärr ge mig mina pengar tillbaka.
om vadå?.....
Jag kan tycka att det inte är rimligt att anmäla att sadeln är sned efter en månad... varför väntade du så länge?
Det sista förstod jag inte.. skulle du få en ny som fortfarande inte kommit?
Ja, vad tror du? Motivet till varför du inte får lämna tillbaka sadeln? Vore det inte bättre att föra den diskussionen med återförsäljaren än på Buke?
Lite allmänt, nu verkar det som att ÅF för åtminstone två olika märken alltså skickat ut sneda sadlar??
Jag tycker det verkar jättemärkligt.
Som återförsäljare tycker jag att det är otroligt viktigt att kontrollera alla varor innan de går till kund. Det blir ju bara dyrt att ta dem tillbaka sedan...
Har det varit tydligt att sadlarna varit defekta direkt, eller har det kommit fram vartefter man använt dem?