Bukefalos 28 år!

om du menar Kraft enegri oli, som är sojaolja så får den att köpa tex hos lantmännen och andra ställen som säljer från KRAFT. Jag köpte fem liter för 160 kronor.
 
Innehåller Krafft Energi Oil sojaolja? Jag läste på deras hemsida och fick ingen klarhet i det.

Anledningen till att jag frågar är att jag läste någonstans att sojaoljan var den allra bästa att fodra hästar med (på grund av kemiska/biologiska saker som jag varken kan återge eller bedöma relevansen av :crazy: :confused:).

Men jag har aldrig, vad jag vet, sett det i affärerna, och dessutom undrar man ju lite över genmanipulering och så...
 
ja, det är sojaolja som används bla. till heta hästar som har svårt för att hålla hull.
 
Japp!
Tittade på priset igår men jag kan inte för mitt liv komma ihåg det nu... :confused:
 

Liknande trådar

Hästvård Jodopaxgel, finns inte den att få tag i längre? Eller är jag bara dålig på att leta?
Svar
13
· Visningar
834
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej! Min EMS-ponny skall börja behandlas med Metformin. Veterinären har tyvärr gått på semester och jag ska försöka få tag på någon av...
Svar
1
· Visningar
443
Senast: M_Elin
·
Tjatter Jag fick upp reklam på min FBsida om Jonas von Essen där han gör reklam för sin minneskurs online. Givet, vem vill inte förbättra sitt...
Svar
11
· Visningar
736
Senast: Amha
·
Foder & Strö Lyckades i somras få tag på fint hö, analyserat hö från årets skörd. Nu när vi under de regnigaste nätterna stallat in hästarna har min...
Svar
5
· Visningar
1 039
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp