Bukefalos 28 år!

om du menar Kraft enegri oli, som är sojaolja så får den att köpa tex hos lantmännen och andra ställen som säljer från KRAFT. Jag köpte fem liter för 160 kronor.
 
Innehåller Krafft Energi Oil sojaolja? Jag läste på deras hemsida och fick ingen klarhet i det.

Anledningen till att jag frågar är att jag läste någonstans att sojaoljan var den allra bästa att fodra hästar med (på grund av kemiska/biologiska saker som jag varken kan återge eller bedöma relevansen av :crazy: :confused:).

Men jag har aldrig, vad jag vet, sett det i affärerna, och dessutom undrar man ju lite över genmanipulering och så...
 
ja, det är sojaolja som används bla. till heta hästar som har svårt för att hålla hull.
 
Japp!
Tittade på priset igår men jag kan inte för mitt liv komma ihåg det nu... :confused:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har köpt anammas färs igen som jag brukar men nu har de ändrat receptet och färsen är oätlig. Kan jag be att få pengarna tillbaka...
Svar
5
· Visningar
533
Senast: sweep
·
Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
349
Senast: Tokyo
·
Hästvård Hej, har en häst som har rehabiliterats ett antal månader (7) efter senskada i ytliga böjsenan. Trodde vi skulle få börja återgå till...
Svar
14
· Visningar
1 411
Senast: CarroT
·
Foder & Strö Hur ser det ut hos er på höfronten? Nordvästra Skåne inte lika illa som i fjol men det har ändå varit ganska lång torka nu i maj när man...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp