Sök på lokaltävling!

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare jemps
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 945
J

jemps

Jag var inne på ridsport.se och kollade på propositioner för lite tävlingar, och jag tänkte anmäla mig och min pålle till en lokal hästdressyr i sthlm, men när jag sökte efter det, så hittade jag inget, jag sökte till och med så brett att det blev hela året, hela sverige häst dressyr lokalt, men det kom fortfarande inte upp nån! Kan ngn hjälpa mig, är jag dum i huvet eller varför funkar det inte? Tacksam för svar! Mvh Jenny

Sv: Sök på lokaltävling!

Kolla på distriktets sida (till sthlms distrikt tror jag det är: www2.ridsport.se/stockholm). På Sv.ridsportförbundets sida så visar de bara tävlingar from regional nivå...

Sv: Sök på lokaltävling!

Det står tydligt att lokala finns på diskstrikens hemsidor, inte ridsportförbundets.

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 667
Senast: Keb71
·
Hästmänniskan För några år sedan åkte jag på en semesterresa till Portugal med ridning och blev alldeles kär i landet. Sedan dess har det blivit flera...
Svar
8
· Visningar
3 105
Senast: tesora
·
Tävling Jag har lusläst alla trådar om vuxna ryttare på ponnyer nu, men jag hittar inte svaret jag söker. Jag hoppas någon kan hjälpa mig såhär...
Svar
4
· Visningar
4 350
Senast: Springsteen
·
J
Hästmänniskan Har funderat länge på detta men har fortfarande inte bestämt mig, därför vänder jag mig nu till er för att få lite nya tankar och ideér...
Svar
8
· Visningar
1 405
Senast: janniehansson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka