Söka Avelshane på Internet?

• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare pemblan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 5 660
Sv: Söka Avelshane på Internet?

Ja, där kan jag hålla med dig, jag fattade som att du menade mer generellt:). Ffa tror jag att det kan vara svårt att nå rätt sorts valpköpare med en omeriterad tik/kull även om meriter för all del inte nedärvs.

Sv: Söka Avelshane på Internet?

Instämmer! Har sett alltför många hundar - och haft en själv - som gått bra på utställning men varit rena vraken mentalt. Nu snackar vi inte om brukshundar som inte fixar att jobba utan både brukshundar och sällskapsraser som inte klarar en normal vardag.
Faktum är att jag ser definitivt inte utställning som merit, i synnerhet inte på en bruksras. Se bara på belgarna...

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 417
Senast: Rosett
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 237
Senast: _Taggis_
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 624
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 747
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka