Söker hundfoder Köksmästaren

Smulan75

Trådstartare
Fick ett tips om ett hundfoder (bantning) som ska heta något ungefär med "Köksmästarens" och som finns att köpa i Kinna/Skene.

Nu undrar jag om någon vet om det finns att köpa i göteborg någonstans?

Sv: Söker hundfoder Köksmästaren

Smulan75 skrev:
Fick ett tips om ett hundfoder (bantning) som ska heta något ungefär med "Köksmästarens" och som finns att köpa i Kinna/Skene.

Nu undrar jag om någon vet om det finns att köpa i göteborg någonstans?

Du behöver inte åka långt för att skaffa ett bra bantningsfoder till din hund. Kolla hos närmaste hundaffär, så får du hjälp. Även en bantande hund måste få rätt mängder fett och protein.. "Köksmästaren" har jag aldrig hört talas om.....

Spelar det någon roll om det är just köksmästaren eller vad det hette... annars har Hill's ett jättebra bantningsfoder...

Det råkar inte vara Hundköket du menar? (lite likt i alla fall :angel: )

Liknande trådar

Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
852
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 683
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
993
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 180
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Smitare - hur gör ni?
  • Vilken ras passar mig?