Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har insett att lilla dvärgschanuzertjejen Ultima verkligen älskar att söka saker . Varje promenad hämtar hon upp en kotte och sen ska jag kasta ut den i skogen så att hon får söka upp den , jag har några gånger märkt kotten så jag vet att hon kommer tillbaka med rätt kotte . Svansen som hon i princip aldrig viftar på viftar lite fram och tillbaka när hon söker.
Vet att jag har provat sökruta med min andra hund men har lite dålig koll på hur jag ska gå tillväga. Eller är det spår jag ska lägga åt henne.
Kom med bra tips på sidor eller bra tips helt enkelt för hur jag ska börja .
Hundavel & Ras
Konstig rubrik kanske, men....
Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...
Trädgård & Växter Tagit den obligatoriska växthusrundan. Allt såg bra ut. Det växer om än ganska långsamt. Är ju fortfarande lite kallt på nätterna. Ska...