sökte på färgade träns

Sv: sökte på färgade träns

har nu ett cerise och ett blått träns de blåa har matchande tyglar och förbygeln. och ett ljuslila westernträns dock dålig bild.

det blåa

har dock ingen bra bild på de rosa återkommer med det. :)

Mitt röda träns :d

(Årets fulaste bild, sorry :o)
24556509.jpg

*kl*

:love: Färg :love:

Jag & Honey har illgrönt;
IM000164.JPG

Sadeln passar tyvärr inte längre (:cry:) så nu ryker den paden..
..men till nästa säsong ska jag skaffa tyglar och förbygel i samma färg som tränset & hacket så :d
(också vi är distansare)

Det där med färg kan vi ;)

Hade förut endast rött men har lagt till silver eftersom så många har börjat använda rött.
Bjorkviksritten%20-07%20022.jpg-for-web.jpg

Tjust07%20039.jpg-for-web-large.jpg

1217411099_resized.jpg

Inne på distansforumet finns massor om färger. Mitt turkosa tror jag finns i fjordigtråden.
Kul med färg tycker jag:D

Jättedålig och mörk mobilkamera-bild, men tränset är vägarbetar-orange, inte rosa som man skulle kunna tro. (och så säger man att kameran inte ljuger?) ;)

DSC00010.jpg

Ha, ja, visst syns vi. Jag matchar det med en väldigt reflexig och osnygg jacka, så nu saktar bilarna alltid in när vi kommer på vägen. Antar att det är av ren chock, men det får ju önskad effekt i alla fall. :D

Hittade en bild där färgen syns lite som den är i verkligen, och inte som en hittepåfärg som bara existerar i min undermåliga mobilkamera.

trns2.jpg

Här passar vi in =)
23181026.jpg

23181027.jpg

Fast kameran gör inte färgen rättvist, det är ännu mer lysande irl, nästan lite självlysande när det är mörkt =) Tror inte jg har ridit ut en ända gång utan att jag fått minst en kommentar på tränset =)

Gillar neongrönt på bruna hästar, trots att jag inte är ett stort fan av skrikiga färger i allmänhet, men på din häst passar det bra :)

tack =)
Jag ville inte heller ha grönt i början men resten av familjen gick inte emd på något annat än bajenfärgerna och jag måste ju erkänna att även jag gillar det nu =)

Det ser faktiskt grymt ut (i positiv benämning) :)
Själv är jag på tok för mesig för att klä varesig mig själv eller häst i uppseendeväckande färger, men jag beundrar när andra gör det så länge det görs snyggt!

Jag har ett vitt träns, vit sadel och vita skydd på min ena pålle som är mörkbrun.. Har dock inga bilder på honom men han är läcker :)

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej! Jag hittade ingen "nyare" tråd då jag sökte. Så jag testar att göra en ny. Skulle vilja veta vilka här inne som kör Trec, hur...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Iliaca
·
Hästhantering Hejsan allihop, "ny" på forumet (bara läst förut men aldrig skrivit något), sökt på detta ämne men hittar ingen liknande tråd. Så jag...
Svar
17
· Visningar
2 943
Senast: Lunketuss
·
Hästhantering hej! ska försöka öra en låång historia kort. dock blev det ändå längre än vad jag trott. och jag hoppas att jag har lagt tråden rätt nu...
Svar
17
· Visningar
2 650
Western Tänkte vi kunde ha en tråd där ni visar upp färgen på era ekipage. jag kommer ha svart westernsadel och cerise träns, filt och brösta...
Svar
10
· Visningar
1 464
Senast: Gordon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka