Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
har nu ett cerise och ett blått träns de blåa har matchande tyglar och förbygeln. och ett ljuslila westernträns dock dålig bild.
det blåa
har dock ingen bra bild på de rosa återkommer med det.
Sadeln passar tyvärr inte längre () så nu ryker den paden..
..men till nästa säsong ska jag skaffa tyglar och förbygel i samma färg som tränset & hacket så
(också vi är distansare)
Jättedålig och mörk mobilkamera-bild, men tränset är vägarbetar-orange, inte rosa som man skulle kunna tro. (och så säger man att kameran inte ljuger?)
Ha, ja, visst syns vi. Jag matchar det med en väldigt reflexig och osnygg jacka, så nu saktar bilarna alltid in när vi kommer på vägen. Antar att det är av ren chock, men det får ju önskad effekt i alla fall.
Hittade en bild där färgen syns lite som den är i verkligen, och inte som en hittepåfärg som bara existerar i min undermåliga mobilkamera.
Fast kameran gör inte färgen rättvist, det är ännu mer lysande irl, nästan lite självlysande när det är mörkt =) Tror inte jg har ridit ut en ända gång utan att jag fått minst en kommentar på tränset =)
tack =)
Jag ville inte heller ha grönt i början men resten av familjen gick inte emd på något annat än bajenfärgerna och jag måste ju erkänna att även jag gillar det nu =)
Det ser faktiskt grymt ut (i positiv benämning)
Själv är jag på tok för mesig för att klä varesig mig själv eller häst i uppseendeväckande färger, men jag beundrar när andra gör det så länge det görs snyggt!
Hästhantering
hej! ska försöka öra en låång historia kort. dock blev det ändå längre än vad jag trott. och jag hoppas att jag har lagt tråden rätt nu...