sökte på färgade träns

Sv: sökte på färgade träns

Jag måste säga att jag aldrig i mitt liv trott att en black häst skulle passa så bra i rosa! Ser supersnyggt ut ju! :)

HJÄLP!!! jag rider fälttävlan och har klarblåa skydd, ska sy blå/svart hjälmöverdrag och jacka till...hade tänkt köpa ett blått träns, men den klarblåa färgen finns bara i ej läderträns och man måste tyvärr ha trän/tyglar i läder... finns det någon som har nåt bra förslag på lösning, jag letar nu efter ett par gummityglar med svartläder och gummi i blå???!! skulle bli jättegla om nån visste var jag får tag på sånna!!!:bow:

lite bilder från sidan ( bättre sent än aldrig :P )
26675065.jpg

26675066.jpg

Alltså, ursäkta om jag verkar härmapig, men var har du köpt det där? Såå häftigt! :love:

Min dotter har övergett rosa och är inne i en grön period. Eftersom jag tycker mörkgrönt är en valackfärg så har vi köpt i 'Flourescence' färg (ursäkta om stavningen är helt åt skogen, min lärarhjärna har semester idag :o) och det är ju åt det hållet till hennes sto.

Så vi har täcke, benskydd, schabrak, ridbyxor, ridstrumpor och tröja till henne i matchande. Fattas bara ett träns också. :D

Jag har ett vitt träns, vit sadel och vita skydd på min ena pålle som är mörkbrun.. Har dock inga bilder på honom men han är läcker :)

Vad har du för märke på sadeln?

De läderprodukter som är färgade, hur sköter man dem? Som vanligt eller försvinner färgen då? :o

Ang sadlar, nån som vet om de färgade generellt sett är lika "bra" som andra, eller är de mest tillverkade för att se unika ut?

Vaddå hittade ? ? ?

Jag har sytt på dekorationen på ett helt slätt pannband tillhörande ett grått Charismaträns ju...
Har gjort samma sak med det gröna, fast med ett annat halsband förståss...

Idag har Bella fått prova sitt nya lila träns:
090329020.jpg

Supersnyggt!

Tyvärr är färgen inte riktigt rätt på kortet, det är så svårt att få till bra foton när himlen och backen är vit.
Får väl lägga in en ny bild om några veckor när snön är borta och himlen är blå, om jag kommer ihåg det vill säga ;)

Snacka om att lysa upp tillvaron! Jättecoolt ju! :D

Jag vill oxå ha färgat träns. Men tycker att dem är extremt dyra.
Vill ha nylon då jag tycker att dem är snyggare än dem i läder.
Vill ha ett rött å ett blått till mina små herrar.

naje så dyra är dom inte. Man kan ju tänka lite pratiskt oxå att träns som inte är i läder kan man ju ha även vid dåligt väder =)

jag ääälskar verkligen färgade träns :D men jag har inte några :(

Thumbnail.aspx

Thumbnail.aspx

Ej orginalpannband, och det finns nosgrimma till men den har jag plockat bort iom hackamore.

När vi klarat av första galoppen uppsuttet ska han få röda stigbyglar (eller matte ska få *s*), och jag söker febrilt efter röda boots och svart/röda benskydd.

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej! Jag hittade ingen "nyare" tråd då jag sökte. Så jag testar att göra en ny. Skulle vilja veta vilka här inne som kör Trec, hur...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Iliaca
·
Hästhantering Hejsan allihop, "ny" på forumet (bara läst förut men aldrig skrivit något), sökt på detta ämne men hittar ingen liknande tråd. Så jag...
Svar
17
· Visningar
2 943
Senast: Lunketuss
·
Hästhantering hej! ska försöka öra en låång historia kort. dock blev det ändå längre än vad jag trott. och jag hoppas att jag har lagt tråden rätt nu...
Svar
17
· Visningar
2 650
Western Tänkte vi kunde ha en tråd där ni visar upp färgen på era ekipage. jag kommer ha svart westernsadel och cerise träns, filt och brösta...
Svar
10
· Visningar
1 464
Senast: Gordon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka