Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det låter ju himla mysigt. men är det verkligen bra att ha hästen i solarium varje dag?
Tänker på att om en annan skulle sola så mycket så är det ju inte direkt hälsosamt.![]()
Jag undrar hur många som har dessa solarium som verkligen använder dom?
Jag jobbade i ett stor stall och där fanns givetvis ett solarium. Användningsområde: Torka nytvättade hästar på vintern
Kan kanske ha att göra med att när dom först installerade det så tänkte dom inte riktigt på hur mycket ström en anläggning drar så om solariet var igång och man skulle tända i ridhuset så gick propparna
Det tog att tag innan det blev åtgärdat och då hade dom nog "glömt bort" varför dom köpte solariet![]()
Finns priser här: http://robertderover.se/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=18&Itemid=26*KL*
Ungefär hur mycket brukar ett hästsolarie gå på? Kan tänka mig att det inte är det billigaste precis...
Det är ju faktiskt fiffigt! Bränner man sig inte på såna lampor, då?Jag funderar på värmelampor (sådana man har till grisar). Det jag vill åt är främst värmen, och det verkar ju onödigt att köpa solarielampor till det användningsområdet...
Jag funderar på värmelampor (sådana man har till grisar). Det jag vill åt är främst värmen, och det verkar ju onödigt att köpa solarielampor till det användningsområdet...