Wille

Trådstartare
Jag skulle behöva en sollotion som inte innehåller läskiga kemikalier men vet inte var jag ska få tag på det. För några år sedan köpte jag Eco cosmetics sollotion med fysikaliskt filter men jag tyckte den var både kladdig och svår att tvätta bort. Vad finns det för alternativ?
 
Jag skulle behöva en sollotion som inte innehåller läskiga kemikalier men vet inte var jag ska få tag på det. För några år sedan köpte jag Eco cosmetics sollotion med fysikaliskt filter men jag tyckte den var både kladdig och svår att tvätta bort. Vad finns det för alternativ?
Har inga tips men följer denna för jag tycker heller inte om standardutbudet som känns packat med kemikalier.
 
La Roche-PosayAnthelios Wet Skin barn SPF50+ köpte vi till barnet efter att letat efter något som har så lite gifter som möjligt. Hittar inte testet nu men den var enligt det dey solskydd som var snällast mot både miljö och kropp.
 

Liknande trådar

Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
457
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 441
Senast: Grazing
·
Mat Hur är det nu med den. Är en osthyvel en fördel eller kladdar det bara för mycket för att man ska ha nytta av den? Jag vet att makens...
Svar
9
· Visningar
723
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
730

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp