Bukefalos 30 år!

mamman

Trådstartare
Där vi bor odlar en bonde solrosor för självplock till förmån för Cancerfonden. Tidigare har jag plockat solrosor som en liten flicka odlat till förmån för Ukraina.
Har ni också markägare i er närhet som odlar solrosor - eller något annat - till välgörenhet?

Tacksam även för tips på hur man arrangerar solrosor fint. Har man inte en stor urna av ”van Gogh-typ” är de svåra att få att stå fint. Och de är för stora för vanliga vaser. I a f om man vill ha mer än enstaka.

Bifogade filer

• IMG_3772.webp
    IMG_3772.webp
    230,4 KB · Visningar: 37
Där vi bor odlar en bonde solrosor för självplock till förmån för Cancerfonden. Tidigare har jag plockat solrosor som en liten flicka odlat till förmån för Ukraina.
Har ni också markägare i er närhet som odlar solrosor - eller något annat - till välgörenhet?

Tacksam även för tips på hur man arrangerar solrosor fint. Har man inte en stor urna av ”van Gogh-typ” är de svåra att få att stå fint. Och de är för stora för vanliga vaser. I a f om man vill ha mer än enstaka.

Ja vi har en gård som odlat för barncancerfonden i 3 år iaf. Brukar först köpa blommor sen köper jag solroshuvud till fåglarna när dom blivit mogna

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Valvaka!
  • Webinarier/minikurser

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar