Vi har faktiskt köpt solkräm från Evy till ungen. Den är väl kemisk mig veterligen, men den är ju från 6 månader, så hon får faktiskt använda den.
Helst har jag henne utan, och täckt i övrigt men det funkar ju inte alltid..

Ska köpa en förlängning till vagnens suflett tänkte jag. Resevagnens är rätt kort, så hoppas den kan funka bra där 👌
 
Jag har köpt ACO Kids 50+ för de korta ögonblick den behövs. Har fullt uv-"tält" på vagnen så det är inget som sticker ut där, men som igår så var vi och badade, svårt att hitta skugga och hon behövde torka lite innan påklädning och sättande i vagnen. Då smetade jag på på underbenen och underarmarna där hon var bar samt lite grann i ansiktet. Det handlar ju om väldigt korta stunder och jag tror inte att det är skadligt. Supersmidigt med rollon också.
 
Jag har köpt ACO Kids 50+ för de korta ögonblick den behövs. Har fullt uv-"tält" på vagnen så det är inget som sticker ut där, men som igår så var vi och badade, svårt att hitta skugga och hon behövde torka lite innan påklädning och sättande i vagnen. Då smetade jag på på underbenen och underarmarna där hon var bar samt lite grann i ansiktet. Det handlar ju om väldigt korta stunder och jag tror inte att det är skadligt. Supersmidigt med rollon också.
Bara en liten input, är det kemiskt solskydd så tar det ca 20 minuter innan det verkar till fullo.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år har ni det på era små? Vi har tänkt köpa det till vår pojk men det finns ju nästan bara med korta ben och ärmar? Man ska väl skydda hela...
Svar
11
· Visningar
809
Senast: Amha
·
Gravid - 1år Min son är 6 veckor gammal och jag vet inte hur jag ska klä honom längre. Vi har haft 20-25 grader i skuggan de senaste dagarna och han...
Svar
12
· Visningar
1 339
Senast: Blueberry
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 220
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Är det någon som har något bra förslag på bra Sun Chaps? Har kikat lite och hittar 3 st olika. Equi-Chaps Sun Protect Chaps (de...
Svar
14
· Visningar
3 096
Senast: Leoni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp