Bukefalos 28 år!

Solvalla borde SKÄMMAS

Sv: Solvalla borde SKÄMMAS

Angående insprängda lopp så tycker jag att det är helt förkastligt.

Före eller efter, fine - men alla insprängda aktiviteter där banan används ställer till det så det heter duga med värmningar, speciellt om man är utelämnad till en catchdriver och det inte funkar att värma själv av någon anledning.

Om det hade funnits utrymme för värming också, då hade det ju varit lugnt, men det händer ju inte i vår värld styrd av TV-sändningarna...
 
Sv: Solvalla borde SKÄMMAS

Jag fick förvisso aldrig något svar från Solvalla men...

:bow::bow::bow:

Jag fick på käften direkt och handgripligen i alla fall :rofl:

I år finns det väl ingen kallblodsnörd som kan gnälla på att defileringssällskapet uteblev i alla fall!!!

En helt enorm eloge till Solvalla som lyfte kallblodsloppet och dessutom lyfte en helt fantastisk kusk som förtjänar alla våra hyllningar!

Jag till och med kände något fuktigt på kinderna ju...
 
Sv: Solvalla borde SKÄMMAS

Ja det var helt otroligt! Tre av svensk travsports riktigt stora tillsammans, och Jim var helt otroligt fantastiskt rörande att se!
 
Sv: Solvalla borde SKÄMMAS

Finns det att se nånstans? Jag kunde inte vara på plats framför tvn :cry:
 
Sv: Solvalla borde SKÄMMAS

Rös? Jag grät. :)

jag med... å Per Skoglund i vinnarcirkeln med ;) han torkade tårar flera gånger på rad, sånt gillar jag!

Hela Frick-olyckan var så oerhört tragisk! Han har verkligen kämpat för att komma tillbaka och han verkar ha en sådan underbar fru!!! :love:
Han kör tydligen i träning lite (med annan bredvid sig). Det värmer verkligen att han kan det!! + att han "vågar" vara med på intervjuer och sånt, en riktigt fin människa som ska hyllas varje år!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • GVFÖ 2024
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp