• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Kia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 47
  • Visningar Visningar 3 297
Sv: Solvalla

Nu håller jag på att packa mina saker. Ska åka upp till stallet och göra klart hästarna med Cattis snart.
Jag kommer vimsa runt på Solvalla med en kamera i högsta hugg.
Kommer förmodligen vara klädd i jeans, beige/brun fleecetröja (är det riktigt kallt blir det vinterjackan)
Så om nån av er ser mig, så tveka inte att knalla fram och heja på mig! :banana:

tyvärr såg jag inte dig, men jag och mina kompisar knatade runt i blåbärsblåa berga-jackor, så vi var kanske inte så osynliga :D

Ja, då kanske jag såg er :)
Jag höll till i stall 3 och mestadels vid insläppet!
(Naturligtvis med kameran i högsta hugg) :bump:

Nej, Nordsvenskarna blev det inga bilder på :(
Men jag har på montéloppet, ponnyloppet (endast kat. B, det som gick mellan lopp 1 & 2)
Sen har jag på diverse hästar i lopp 2-9 (de sista missade jag i och med att vi var i stallet och packade och sedan åkte hemåt igen)
Har bilder på bland andra Conny Nobell, Joy Ås, (alla i lopp 9), Fama Currit, Alexia Ås med flera.

Är det nån som vill se nån specifik bild?
Tyvärr blev en del bilder suddiga när jag fick in dem i datorn. De såg inte suddiga ut i kameran... :(

Hej KIA!Har du någon bild på vår Piggybank,som var 3:a i kriteriet kat.B? :)

Hej!

Tyvärr fick jag bara med halva Piggybank vid defileringen :(
Men, kanske en halv bild är bättre än ingen alls? :idea:

Piggybank defilering:
piggybank.jpg

Tack!! :bow:
En jätterar bild som symboliserar en jättecool liten tjej,förutom att öronen brukar vara riktade framår för det mesta :love:

Kul att du gillade bilden (trots att det bara var halva hästen :crazy: )
:banana:

Har du fler bilder från kriteriet (ponny) så lägg gärna in :) Är alltid kul å titta på bilder! :D

Japp, jag har fler bilder från Kriteriet, både storhästar och små.
Jag ska lägga ut lite i kväll så att ni får se!

Jag sitter på jobbet just nu och har inte tillgång till bilderna här...
P.S. Vill du se andra hästar jag har fotat på tidigare tävlingar kan du titta på min hemsida: http://medlem.spray.se/mirella under menyn Travare (jaaa, jag vet, jag ska ändra till Varmblodig Travare :angel: )

Senast ändrad av en moderator:

Ja, då ska vi se här :D

Jag antar att det var Tyson II som ledde defileringen.

Tyson II, eller den som ledde defileringen...
tysonII.jpg

Alize
alize.jpg

Halva hästen :crazy:

Lorri Ess
lorri_ess.jpg

Cocktail Jet
cocktail_jet.JPG

Tiffy
tiffy.jpg

Tuffing
tuffing.jpg

Halva hästen här också :crazy:

Ibland undrar jag hur jag egentligen fotograferar :o :crazy: :eek:

usch sååå irriterande för oss publik som står vid sidan om och försöker knäppa kort med dessa hööööga kurvor :p
jag har också en massa såna bilder från Sundsvall Open Trot :o

Har du möjligen en ny bild på Rite On Track ?

Han såg så fin ut innan "olyckan" och det var synd att han inte fick chansen. :cry:

Någon vinst hade det nog inte blivit (rätt häst vann), men kanske en peng.

Hoppas att ingen av de inblandade hästarna skadades.

Ja, jag ska ha nånting på Rite On Track, men jag vet inte riktigt hur den ser ut, en del bilder blev tyvärr suddiga. Jag lägger ut den i kväll!

Kungen fick bli behandlad i ena bak + att att han fick en del sår... Men det var inget allvarligt med honom som tur var!

Liknande trådar

Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
600
Senast: Lavinia
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Sassy
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 622
Senast: Tiger tok
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 582

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka