Som jag kämpat!

Sv: Som jag kämpat!

Oj, skillnad! När jag ser din andra bild kan jag förstå att folk tycker min lille liknar en shipperke :p

Du har suddat ut halva hunden i photoshop?

(;))

Bra jobbat! :bump:

Pff! ;)

Hjälp vilken fläskboll på första bilden :eek: Väldigt fin nu!

Ja, herregud. Jäkligt konstigt ändå eftersom alla testar visat sig vara som det ska, och jag är väll inte direkt känd för att ligga på latsidan med mina hundar. Ändå har hon aldrig gått ner. Men i somras rasslade det till och POFF så rann nästan två kilo av henne!!

Oj, skillnad! När jag ser din andra bild kan jag förstå att folk tycker min lille liknar en shipperke :p

Jaså, bild!! :)

Hur fick du ner henne i vikt då?

Genom den vanliga fysträningen vi alltid hållt på med. Simning, cykling/löpning, långa powerwalks, backträning osv. I somras var det som att någon drog ur pluggen och hon började äntligen gå ner i vikt.

Haha, bästa bilden jag har :P
SiriusochTurbo2009-08-28197.jpg

Den där minen hon har på sista bilden känner jag igen! Den kör han när han inte får som han vill, men tyvärr har jag ingen bild.

Det var säker viltspårandet som fick fart på förbränningen :angel: :D

Nästan så jag inte känner igen lilltrollet så slank som hon blivit. Är som en annan hund :eek:

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 458
Senast: ufot
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 301
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
567
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
21
· Visningar
1 388
Senast: AnneB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka