Ursäkta äckelvarning men har nån haft "finnar" i bröstvårtorna under graviditet? Jag har haft perioder där mina bröstvårtor varit helt sjukt ömma och svidit. Det har påmint om torsk, men har inte kunnat se nåt avvikande. Har provat med både purelan och cortimyk med halvdåligt resultat. Igår började ena tutten göra svinont igen, på nivån att jag inte kan ha varken bh eller tröja och det har gjort ont till och med att ligga i sängen. Nu blev jag tokig så började klämma igenom och plötsligt spricker det som små finnar här och varAlltså inte mjölk, det har jag också, utan tänk konsistens mogen finne. Så jävla vidrigt, vad har hänt där liksom? Gör mycket mindre ont nu iaf.
Inte något jag upplevt men AJ! Hoppas det har försvunnit igen. Går in i v. 26 idag, magen är definitivt där speciellt på kvällen även om den inte direkt är något jag märker av ännu. Mentalt ok, hinner inte tänka så mycket den här graviditeten, fullt upp med att jonglera jobb, häst, dotter och förhålla sig till Corona. Mår också helt ok än så länge.
Angående vem man vill ha med om sambon blir smittad har jag ingen aning, vill inte ha min mamma med (och heller inte säkert hon får lov att komma in i landet till den tiden), får nog klara mig själv i värsta fall.
Vet inte heller hur vi ska göra med dottern ifall gränserna fortfarande är stängda. Mina föräldrar bor knappt 1.5 timme bort och sambon 3.5. Visst på 1.5 timme hinner de ju hit beroende på vilken tid på dygnet det är men ja.. det får lösas helt enkelt.
Har ni andra några namn ännu? Vi har verkligen 0 killnamn på lager...