Puha jag vill definitivt inte vara gravid mer men det där ser jag heller inte framemot...Vill ju inte förstöra förväntningarna för er som fortfarande går i väntans tider, men tycker bilden sammanfattar rätt bra läget i vår familj just nu. Totalt slut i rutan allihopa, på olika sätt. Notera sambons hörselkåpor... Kom tillbaka från mockningen ikväll och fann honom i färd med att googla efter sterilisering för män.Vårt barn ääääälskar sin mammas tutte. Enbart. Och hon blir vansinnigt förbannad när hon inte får använda den som napp (som hon för övrigt hatar, tillsammans med babynestet, babyskyddet, spjälsängen, bärsjalen pappas bröst, babysittern, osv osv osv i all evighet). Babybjörnen bärsele funkar faktiskt, men den kan jag inte använda ännu på grund av en envis navel som vägrar läka helt. Trevlig fredagkväll på er, hoppas få se många bebisar titta ut snart efter mitt extremt peppande inlägg
Visa bifogad fil 55747
Nu är dotter skickad hem till Sverige med mormor och jag försöker mentalt ställa in mig på eventuellt förlossning imorgon, jättekonstigt!