Sommarhage

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Gilda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 557
G

Gilda

Är lite tidigt ute, men man måste ju förbereda sig.Tiden går ju så snabbt och snart är sommaren här:rofl: ....
Har varit och pratat med bonden ett par kilometer från mig och jag får ta vilken mark jag vill till sommaren.Har tittat ut en lämplig hage och ska nu börja röja bort gammal taggtråd...
men nu till min fråga vilket band är bäst att använda det finns ju så många olika...vad använder ni till era hagar?
Tack på förhand

Sv: Sommarhage

Vi använder kraftigt elrep,det syns bra och är lätt att hantera.
Det beror kanske på om hagen ska vara permanent eller bara tillfällig.
mvhR

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 205
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 495
Senast: Lavinia
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 678
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 274
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fågelobservationer