Sommarkatt

hofi

Trådstartare
Jaha, nu har jag för första gången i mitt liv tagit hand om en sommarkatt. Hade hoppats att aldrig få uppleva att ta hand om en liten , rädd och jätte hungrig kisseunge. Fy fan vilka människor det finns. Men nu är han en glad, tuff och mätt katt. Terrar dessutom de andra av mina katterna så mycket att han fick namnat Bus. Hos mej får han stanna, husse har sagt att det är hans tiger.
Hur sjutton kan folk bara överge ett djur. :confused: :mad:
 
Jag förstår inte heller det, så grymt, så hjärtlöst :(
Men det är tur att det finns underbara människor som du. :bow: :)
 
Det Är helt osannolikt att folk verkligen bara "glömmer bort" sin sommarkatt. Vilket ord förresten! Katten är väl katt efter sommaren också!?!
Så gulle dig som tog hand om den!!! :love:
 
Det var inge svårt att ta hand om honom. Sötare får man leta efter. Nu är han en åretruntkatt.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 164
Senast: Milosari
·
Hästhantering Har ni några förslag på hur man på bästa sätt löser denna situation: Jag har en häst, en kallblodstravare född 99, vallack. Han har...
2
Svar
20
· Visningar
3 860
Senast: Heulwen
·
E
Övr. Katt :confused: Hoppas någon kan hjälpa mej med ett litet problem vi har. Det är så att vi har väldens goaste katt. :love: Hon fyller ett år...
Svar
1
· Visningar
877
Senast: Emma85
·
Övr. Katt Jag hade den stora oturen att bli åskådare då en liten svart katt med rött halsband blev påkörd i Lund igår. :cry: Bilen som körde på...
Svar
13
· Visningar
1 238

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp