sommarklippt hund

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare juhanna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 948
J

juhanna

ja, nu är hunden klippt för sommaren, all lång päls är borta :D guud så skönt. Tänkte delge några bilder med er alla :b Ingen av bilderna är speciellt bra, vet inte om det beror på att hunden inte är så fotogenisk eller om det är jag som är dålig på att fota :angel: lr så kanske det är kameran som är allmänt dålig.^^ fina eller ej, här är bilderna:

burre_028.jpg
burre_027.jpg

burre_025.jpg
burre_016x.jpg

burre_020.jpg
burre_021.jpg

burre_010x.jpg
burre_006.jpg
burre_007x.jpg

får nu många kommentarer som: vilken söt liten valp! hur gammal är han?
och när man svarar tio år är det många som blir lite gröna :rofl:

Sv: sommarklippt hund

Vad fin han blev! Han måste tycka att det blir väldans svalt o skönt när han är nyklippt!

Miaaa skrev:
Vad fin han blev! Han måste tycka att det blir väldans svalt o skönt när han är nyklippt!

även fast man inte tror det så skyddar pälsen faktiskt mot värme också. Inte bara mot kyla :b

Vad är det för ras? :love:
Tycker det ser ut som en tibbe-terrier.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 651
Senast: Otherside
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 482
Senast: lizzie
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 965
Senast: AnneB
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 618
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka