Status
Stängd för vidare inlägg.
De var med visst vemod jag klev ut från Universitetet denna sista gång för terminen. De som har vart min fristad hela våren, där jag fått vara jag utan en massa andra måsten en just de ämnet vi läste då. Nu dröjer de flera månader tills de är dags igen.
Kommer sakna många av mina kurskamrater från denna termin, nu är de dags att splittras från flera av dem men förhoppningvis möts vi igen när de är dags för nästa kurs i detta ämne.


Nu är de bara att ladda om för höstterminen igen i September, men tills dess har jag en lång sommar att njuta av som säkert kommer komma med massa överraskningar längs vägen. Man vet aldrig det är väl de som är charmen antar jag?

Jag hoppas i vilket fall som helst att denna sommar blir bättre en den förra :heart
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 447
Senast: Flixon
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är ganska fascinerande att iaktta hur den här jobbsituationen påverkar mig, och vilken enorm skillnad det är att (ofrivilligt)...
Svar
16
· Visningar
2 714
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 569
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Känner att det nog skulle vara skönt att skriva av sig lite... Här verkar man ju (tyvärr) inte ensam om att må dåligt heller, så någon...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp