Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis som du själv är inne på är knipövningar bra. Knip som om du stoppar strålen när du kissar. Själv försöker jag knipa några gånger varje gång jag sitter och ammar. Då blir det lite då och då under dagen. Mina muskler är inte lika påverkade iom att jag född med ks, men jag känner absolut att det är svagare efter grav.Jag måste göra knipövningar innan jag rider igen. Jag har inte upplevt några problem innan och blev överraskad att de inte gick att hålla tättNågon som upplevt samma sak och har tips?
. Mina muskler är inte lika påverkade iom att jag född med ks, men jag känner absolut att det är svagare efter grav.
Jag själv är ganska anti vad det gäller hormonella p-medel. Tycker det är galet att få i sig konstgjorda hormoner dag ut och dag in. Har dessutom dålig erfarenhet av p-piller och minipiller (kräkningar, viktuppgång/svullen, tappad lust, ont(!) av cystor på äggstockarna....)Jag vill ha en spiral men jag vet inte vilken av dom. Någon som kan berätta om för-/nackdelarna med hormon- vs. kopparspiral?
Det låter lite omständigt... Men varför får du inte betalt???
Är det sista vaka du gör?